Galeria Handlowa
Poniedziałek - Sobota: 9.00 - 21.00
Niedziela: 10.00 - 20.00

TESCO Extra
Codziennie: 6.00 - 24.00

Najnowsza kampania SiNSAY #KTOJAKNIEJA

www.sin-say.com

Poziom: 0

785 003 748

Dziś otwarte: 9.00 - 21.00

W SEZONIE JESIEŃ/ZIMA 2017 SINSAY POSTANOWIŁ ZASKOCZYĆ WSZYSTKICH ZAPRASZAJĄC DO WSPÓŁPRACY MŁODE TWARZE POLSKIEGO INSTAGRAMA. SINSAY’S GIRLS SQUAD TO CZTERY DZIEWCZYNY: POLA BOGDAŃSKA, JULIA JANULEWICZ, LILA JANOWSKA ORAZ PAULINA GABRIELYAN, KTÓRE PODJĘŁY EKSCYTUJĄCE WYZWANIE MARKI POD HASŁEM #KTOJAKNIEJA.

Koniec wakacji i początek sezonu to idealny czas na zmiany i nowe postanowienia. Jesienią SiNSAY staje się marką dziewczyn kochających siebie, swoje życie i prawdziwe emocje. W najnowszej kampanii każda z bohaterek otrzymuje inne wyzwanie wymagające wytrwałości, treningu i wiary we własne możliwości. Pod czujnym okiem mentorów i trenerek Pola, Lila, Julia i Paulina stopniowo przygotowują się do jego realizacji, by podczas zdjęć do kampanii zaprezentować zjawiskowe efekty.

#KTOJAKNIEJA świetnie pokazuje siłę dziewczyńskiej przyjaźni i zażyłości, a także wyjątkowe i różnorodne charaktery SiNSAY girls. Optymizm, energia i odwaga do realizowania ukrytych potrzeb to przewodnie idee, które kierowały twórcami projektu. Z konceptem doskonale współgrają stylizacje przygotowane przez Ewelinę Gralak. Zwariowane zestawienia prezentowane przez bohaterki łączą indywidualizm z najmodniejszymi trendami sezonu.

Kampania SiNSAY składa się z filmów dedykowanych na Instagram. W każdym zobaczymy jedną z dziewczyn stawiającą czoła powierzonemu jej zadaniu. Komunikację w Internecie wspierają także teasery wprowadzające w klimat #KTOJAKNIEJA i materiał fotograficzny. Zespół tworzący projekt stanowiły w głównej mierze młode kobiety. Filmy wyreżyserowała Anna Bajorek, natomiast autorką zdjęć jest Justyna Dudek.

Współpraca między marką SiNSAY a influencerkami nie kończy się na udziale w sesji filmowo-zdjęciowej. Ich zmagania można było śledzić już podczas nagrań w Instagramowej transmisji „na żywo”. Zaraz po starcie kampanii twarze najnowszej kolekcji SiNSAY czynnie włączą się w komunikację marki w mediach społecznościowych. Zwieńczeniem działań będzie konkurs ogłoszony przez SiNSAY angażujący wszystkie klientki, którym nieobce są wyzwania pod hasłem #KTOJAKNIEJA.

Pomysłodawcą kampanii jest Kierownik Marketingu marki Grzegorz Chyła, a Dyrektorem Kreatywnym Piotr Spodnik z agencji AFPHOTO, odpowiedzialnej również za produkcję.

http://instagram.com/ilovesinsay#
https://www.facebook.com/sinsayclothing
http://www.sin-say.com/pl

EKIPA:

Bohaterki:
Pola Bogdańska
Julia Janulewicz
Lila Janowska
Paulina Gabrielyan

Kierownik Marketingu SiNSAY: Grzegorz Chyła
Zespół Kreatywny SiNSAY: Marta Lickiewicz, Jaśmina Sołtysiak, Bartosz Szymkowiak

Dyrektor Kreatywny: Piotr Spodnik / AFPHOTO
Reżyseria: Ania Bajorek
Drugi Reżyser: Tymon Nogalski
Operator kamery: Marcin Morawicki
Asystenci kamer: Paweł Fifek, Tomasz Czerwiński, Tomasz Bartosik
Montaż: Krzysztof Komader
Postprodukcja dźwięku: Błażej Kafarski / Głośno
Muzyka: Upright
Korekcja barwna: Anna Sujka / Lunapark

Oświetlenie: Robert Stawicki / Heliograf

Fotografka: Justyna Dudek / AFPHOTO
Asystent Fotografki: Jerzy Dudek

Stylistka: Ewelina Gralak
Asystentka Stylistki: Ewelina Oszczypała

Makijaże: Gosia Sulima / AFPHOTO
Asystentka Makijażystki: Monika Fetela

Fryzury: Gor Duryan / AFPHOTO
Asystentka Fryzjera: Gabryiela Pacholarz

Kierownik produkcji: Kamila Ławniczuk / AFPHOTO
Producent: Aleksandra Wiecha / AFPHOTO
Asystenci produkcji: Tomasz Sulima, Adrian Obręczarek, Kuba Skirmutt.

Trenerzy personalni:
Katarzyna Hajdan
Anna Bogunia
Karolina Koszewska-Łukasik
Natalia Nguyen 

Galeria Veneda

ul. Zawadzka 38
18-400 Łomża
woj. podlaskie

Biuro Dyrekcji Galerii
86 210 70 02
galeriaveneda@echo.com.pl

*pola wymagane